Anya, nő, sport.

Születés történet – ahol a koraszülöttség és a Kangatraining találkozik

KangaHelp programunk keretében idén az SOS Gyermekfalvak mellett a Koraszülött babákért, a szülőkért, az őket segítő orvosokért, nővérekért is kiállunk és gyűjtünk, Május 15.-én a Kenguruzás Világnapján. Ezt az ügyet felkarolva, támogatva kértem meg pár koraszülött baba anyukáját, hogy írja meg történetét. Olvassátok el Dóri írását, aki már tudja, hogy érdemes bízni, bízni az orvosokban,… Tovább »

FlashMob – A koraszülött babákért, a Kenguru Módszer népszerűsítéséért 2017.május 15.

Pozitív. A két csík. Boldog vagy, öröm mámorban úszol. Persze abban a percben a félelem is beléd hasít: felelősséggel tartozol valakiért. És elkezdődik az életed új korszaka: az örök Aggódások Kora, mely soha nem ér majd véget.   Aggódsz az első szívhang dobbanásáért, a kéz és láb ujjacskáiért, a combcsont hosszáért, a gyarapodó súlyáért. Egyszóval… Tovább »

Női Önvédelem – Kamaszoknak

A rendelkezésre álló felmérésekből úgy tűnik, hogy élete során a nők mintegy harmada-negyede van kitéve valamiféle férfiak által elkövetett erőszaknak. Statisztikák szerint, a fiatal lányok és fiúk is (!) 1/3-ával – felével történik valamilyen szexuális visszaélés  a 18. születésnapja előtt. Sajnos ezek a statisztikák nem a valós képet tükrözik, mert sok bántalmazott nem jelenti a… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/5. hét

Juhu! Már a felénél járunk! Ugye, nem is olyan nehéz? 5. hétre legyen a cél: Testsúlyomnak megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztás (0,5 dl / kilogramm, de minimum a 2,5 liter) Minden nap reggelizem, naponta kétszer fogyasztok zöldséget és gyümölcsöt Fehér liszt, fehér cukor fogyasztásomat csökkentem, megpróbálom elhagyni vagy megfelelő helyettesítő terméket keresni Már nem iszom szénsavas,… Tovább »

Pregorexia: Várandósok modernkori betegsége

Ha megnézel egy divatlapot, internetet, facebook-ot nézegeted, akarva-akaratlanul is szembe jönnek olyan híres emberek, melyek extrém vékonyak várandósságuk alatt, alig látszik a pocakjuk, szülés után 6 héttel már úgy néznek ki, mint aki nem is szült. Tudat alatt pedig ez belénk ivódik – így kéne nekem is kinézni? Ennek az állapotnak a kóros változata a… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/4. hét

Sikerült az előző 3 hetet végig csinálni? Lassan már hiányzik a mozgás, ha egy nap kihagyod, igaz? 🙂 A 4. hét célkitűzései: növelem a mozgásom intenzitását naponta 5-ször eszem, ebből 1 mindig gyümölcs lesz, és naponta 1-szer minimum zöldséget is bevezetek az étkezésembe folyadék fogyasztásomat 2,8 literre növelem, (a cukros üdítőket teljesen elhagytam már) Mit mozogj?… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/3. hét

A legnehezebb 2 héten már túl vagy! Csak így tovább, ne add fel! Most már 4-szer mozogsz egy héten, több folyadékot is iszol, és reggelizel minden nap 🙂 A 3. hét célkitűzései: növelem a mozgásom intenzitását naponta 5-ször eszem, ebből 1 mindig gyümölcs lesz Kávé fogyasztásomat maximum 3-ra csökkentem folyadék fogyasztásomat 2,5 literre növelem, és a… Tovább »

Sürgős vagy Fontos?

Gondolkozz el azon, hogy hogy telnek a napjaid: reggel felkelsz, elkészülsz, viszed a gyerekeket oviba / suliba, elmész dolgozni – ott mindent megcsinálsz, ami sürgős, határidős – majd mész a gyerekekért, haza mentek, otthon mindent megcsinálsz, ami sürgős – főzöl, mosol, takarítasz – este lefekteted a gyerekeket, lefekszel Te is.    Ismerős? Hasonló a Te… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/2. hét

Gratulálok! Az első héten túl vagy! Naponta már 2 liter folyadéknál tartasz, és elkezdted a mozgást heti 3-szor! Jobban érzed magad máris, ugye? Nem sikerült minden? NE ADD FEL! Folytasd tovább, ha az agyad meghozta a döntést, akkor a tested követni fogja! Erre hétre a céljaink:  célkitűzés: minden nap iszom 2,2 liter folyadékot, ami vagy… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!