Anya, nő, sport.

A nagy diéta választó, avagy az egészséges étrend alapjai – 1. rész

A posztnak nem célja az ajánlás, vagy nem ajánlás, csupán az információ átadás. Én magam nem vagyok dietetikus, de életmódomból és munkámból adódóan sokszor, sokat foglalkoztam a témával. ÉS, mivel én magam nem vagyok dietetikus, a következő cikk sorozatot, közzététel előtt átnézettem Csík Orsolya, dietetikussal, és ezúton is köszönöm neki a tanácsokat, a javításokat.  … Tovább »

Nem vagy TÚL-SÚLYOS az edzéshez!

Csak tarts be pár alapszabályt!   1. Találd meg a hozzád illő mozgás formát!   Ne engedd, hogy elvegye a kedved a kondi- terembe nem csak a testüket edzeni járó tökéletes alakú lányok / fiúk nézegetése.  Ne engedd, hogy elvegye a kedved, hogy olyan mozdulatokat kell csinálnod, amire képtelen vagy kivitelezni. Minden gyakorlatot lehet módosítani úgy,… Tovább »

Sportoláshoz sportmelltartó

A megfelelő sportruházat két legalapvetőbb és legfontosabb tartozéka: a sportcipő és a sportmelltartó.       Nem akarok itt mély anatómiai ismereteket megosztani, de azt tudni kell, hogy a női mellek  a szegycsontokhoz az un. Cooper felfüggesztő szalagok segítségével csatlakoznak. A mellkas fő izomzatán, a nagy mellizmon helyezkednek el. A mellben nem található izomszövet, állománya kötőszövetből,… Tovább »

Fasírt egészségesítve

Ez egy olyan recept, ami bele illik a gluténmentes, a paleolit és más diétákba is, ráadásul finom 🙂        Hozzávalók:   – 1/2 kg darált hús – 2 tojás – 2 közepes reszelt sárgarépa  – szezámmag – fűszerek (só, bors, majoranna, pirospaprika)   Elkészítés:   Egy közepes méretű tálban a darálthúshoz üsd hozzá… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!