Anya, nő, sport.

Egészségesítsünk: A gyerekek pizzát kértek…

Márpedig ha a gyerekek pizzát kértek, akkor pizza lesz a vacsora 🙂 De hogyan legyen egészséges a pizza? Hát, a válasz egyszerű, a pizza nem egészséges. De lehet kicsit javítani rajta 🙂 Első kísérletre nagyon óvatoskodtam, nehogy észrevegyék a”csalást” 🙂 Íme az eredeti recept: Sitty-sutty pizza Hozzávalók: 5 dkg élesztő50 dkg liszt0,5 dl étolaj2,5 dl… Tovább »

A leggyakoribb újévi fogadalmak (egészség témában)

Még mindig az újévi fogadalmakról – amiről mondhatjuk, hogy “hja, újévkor mindig fogadalmakat teszünk, de hányan tartják be?” – igen, de most nem ez a lényeg, hanem hogy az emberek, mit szeretnének elérni. Kitartás kell, és vasakarat. Ez biztos. De együtt talán könnyebben megy majd.   “-5 kg fittebb alak, kockahas, önbizalom, egészséges táplálkozás”  … Tovább »

Mi az az Intervallum edzés? – Edzéstervekkel!

Intervallum, azaz szakaszos edzés.   A szó maga, az intervallum = szakasz szóból származik. Az edzést szakaszokra bontva kell végrehajtani, a terheléses szakaszok után mindig jön egy pihenő, de ez is aktív szakasz. Tehát egy intenzívebb rész után egy kevésbé intenzív tempójú rész jön.   Ezt az edzéstípust eredetileg futóknak fejlesztették ki, de ma már… Tovább »

Megtaláltam A CUKROT.

Állandó téma lassan, hogy mivel helyettesítsük a cukrot. Legelőször is Béres Alexandrát idézném, akinek előadását hallgattam a Womanity fesztiválom: “Az édesítő szerekről jön a kritika, hogy nem természetesek. De könyörgöm, a cukor az hol természetes?”  Remélem szóról szóra idéztem, nagyon tetszik a megfogalmazás.        Minden esetre, az tény, hogy a mesterséges édesítőszerektől sokan… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!