Anya, nő, sport.

Sürgős vagy Fontos?

Gondolkozz el azon, hogy hogy telnek a napjaid: reggel felkelsz, elkészülsz, viszed a gyerekeket oviba / suliba, elmész dolgozni – ott mindent megcsinálsz, ami sürgős, határidős – majd mész a gyerekekért, haza mentek, otthon mindent megcsinálsz, ami sürgős – főzöl, mosol, takarítasz – este lefekteted a gyerekeket, lefekszel Te is.    Ismerős? Hasonló a Te… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/2. hét

Gratulálok! Az első héten túl vagy! Naponta már 2 liter folyadéknál tartasz, és elkezdted a mozgást heti 3-szor! Jobban érzed magad máris, ugye? Nem sikerült minden? NE ADD FEL! Folytasd tovább, ha az agyad meghozta a döntést, akkor a tested követni fogja! Erre hétre a céljaink:  célkitűzés: minden nap iszom 2,2 liter folyadékot, ami vagy… Tovább »

Mozgás / Kangatraining védőnői szemmel

Munkám során rengetegszer tapasztaltam, hogy a nők nincsenek megelégedve testükkel, főként, ha a szülés utáni időszakot nézzük. Hazánkban sajnos nem fektetnek kellő hangsúlyt a szülés utáni mozgás lehetőségére, a normál edzéssel azonban komoly károkat okozhatunk testünkben. Nagyon sok tényezőre kell figyelmet fordítani a szülés utáni/posztnatális mozgás során, ilyenek például a has regenerálása, térd- és hátfájás,… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/1. hét

Leírtál magadnak mindent? Leírtad a mostani állapotot és a célokat, amit el akarsz érni? Megvan a mosolygós fej – mérges fej táblázatod? (Ha nem olvastad az előzményeket, és most nem teljesen érted, akkor katt ide vissza) AKKOR VÁGJUNK BELE! Első feladat: menj el a boltba, és vegyél pár egészséges dolgot: pl stevia-t vagy kókuszvirág cukrot,… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – csak fokozatosan!

Itt a tavasz, a napsütés bizony sokunkban előcsalogatja azt az érzést, hogy nyárra jobb formába szeretnénk jönni, fogynom kéne, el kéne kezdeni a testedzést, diétát stb.  Gyakori hiba, hogy akkor “holnaptól” teljesen új életmód jön: holnaptól csak egészséges táplálékokat eszek, holnaptól minden nap mozgok, holnaptól eleget iszom, holnaptól kevesebb kávét fogyasztok, holnaptól…. Ennek az lesz… Tovább »

Kakaós csiga – Egészségesítve és még jobban egészségesítve :-)

Egészségesítve: 25 dkg túró (zsírszegény), 23 dkg tönköly fehér liszt, 3 ek útifűmaghéj, fél dl tej (rizs, mag tej), 5 ek olaj, 10 dkg fruktóz (lehetne eritrit, xillit, de ezeket én kerülöm inkább….), só, 1/2 cs sütőpor. A töltelék olvasztott vaj, fruktóz és 70%-os kakaópor. A túrót, tejet, olajat, fruktózt összekeverem, a sütőpor, lisztet, sót, útifűmaghéjat… Tovább »

Lendületben egy életen át

Nem elég időszakosan, lelkesen elvégezni egy-két tornagyakorlatot, az egészséges, lendületes és fitt élet bizony életmód. Szerencsére a nap minden pillanata lehetőséget nyújt egy kis mozgásra. Ott a lépcső a lift helyett, ott a gyerekekkel való aktív kikapcsolódás az „ülve” felügyelem helyett, gyalog menni oda, ahova eddig busszal mentél és a sor még folytatódhat. Emellett fontos,… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!