Anya, nő, sport.

Kakaós csiga – Egészségesítve és még jobban egészségesítve :-)

Egészségesítve: 25 dkg túró (zsírszegény), 23 dkg tönköly fehér liszt, 3 ek útifűmaghéj, fél dl tej (rizs, mag tej), 5 ek olaj, 10 dkg fruktóz (lehetne eritrit, xillit, de ezeket én kerülöm inkább….), só, 1/2 cs sütőpor. A töltelék olvasztott vaj, fruktóz és 70%-os kakaópor.

A túrót, tejet, olajat, fruktózt összekeverem, a sütőpor, lisztet, sót, útifűmaghéjat is külön. Majd az egészet összegyúrom, lisztezett deszkán fél cm vastagra kinyújtom, olvasztott vajjal megkenem, rászórom a kakaóporos fruktózt. Feltekerem, másfél cm vastag szeleteket vágok belőle, sütőpapírra teszem 160 fokon légkeverésen sütöm.

Még jobban egészségesítve: 25 dkg zabpehelyliszt, a tönköly fehér és az
útifűmaghéj helyett. Az olaj helyett kókuszolaj, a vaj helyett amivel megkentük szintén kókuszolaj. Ezt nagyon nehezen lehet feltekerni, mert rettentően törik. De rajtam nem fogott ki 😉😊

A képen jobbra a még egészségesebb, balra az egészséges variáció 🙂 Finomak nagyon! 

Tesztelte: Kriszta

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!