Anya, nő, sport.

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/1. hét

Leírtál magadnak mindent? Leírtad a mostani állapotot és a célokat, amit el akarsz érni? Megvan a mosolygós fej – mérges fej táblázatod? (Ha nem olvastad az előzményeket, és most nem teljesen érted, akkor katt ide vissza)

AKKOR VÁGJUNK BELE!

Első feladat: menj el a boltba, és vegyél pár egészséges dolgot: pl stevia-t vagy kókuszvirág cukrot, amivel a cukrot helyettesíted, és pár egészséges(ebb) nasit, ha nagyon megéhezel, például sajtot, gyümölcsöt, kesu diót. 

Tipp az első hétre, ha nem sportolsz, keveset iszol, nem figyelsz oda az étkezésedre. 

  1. célkitűzés: minden nap iszom 2 liter folyadékot, ami vagy víz, vagy híg zöld tea cukor nélkül (stevia, 1-2 kiskanál méz 2 literbe, vagy kókuszvirág cukor ízesítéssel). Reggel készítsd ki látható helyre, annak estére el kell fogynia. 
  2. célkitűzés: reggelizek. És eszem hozzá zöldséget vagy gyümölcsöt. 
  3. célkitűzés: heti három mozgás – Hétfő, szerda és péntek, 20-20-20 perc.

Mozgásra tipp, ha tényleg most kezded, vagy esetleg nagyobb túlsúllyal rendelkezel (még): Intervallum gyaloglás (akár Nordic Walkinggal). Vegyél fel kényelmes sport cipőt, és vigyél magaddal idő mérésre alkalmas eszközt, egy kis vizet. Változtatva a gyaloglás intenzitásán hol tempósabban, hol lassabban gyalogolj. Az intenzitás: 1-10-ig skálán az 1 az egyáltalán nem megerőltető, a 10 az “elájultam”. Az 5-ös intenzitáson még tudsz teljes mondatokat mondani, beszélgetni. A 6-8-as intenzitás már erősebb, tempósabb. 

Mivel most még a 20 perc a cél, ezért a 5-3-2-3-2-ig végezd, és az utolsó 5 percet. PErsze tovább csinálhatod, ha jól esik, és megy 🙂 Jövő héten emeld meg egyszer 3/2-vel és így tovább.

Ez után otthon végezd el ezt a törzstartó izmokra fókuszáló programot:

És nyújts le:

Nyújtás

Tőkés Renáta

Fitness edző, Pre- és posztnatális edző,
Okleveles Kangatrainer,
PreKanga és KangaBurn edző,
RTM – Rectus Training Módszer Alapító,
Foam Roller és AcuTape terapeuta,
Beactive Állapotos torna a személyi edzésben oktató
Kangatraining Magyarország Országos Vezető

Kommentek

(A komment nem tartalmazhat linket)


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!