Anya, nő, sport.

Felkészülés a BalatonMan-re – Gyerekek, család és munka mellett

Korábbi bejegyzésemben elmondtam nektek, hogy az UltraBalatonon való részvétel milyen lelkesítőleg hatott rám. Újra érzem a régi érzést – a felkészülés hevét, a siker vágyát és a mindennél megnyugtatóbb – SIKERÜLT! elégedettséget. Így hát Zsófi barátnőmmel – akivel régen is mindig együtt készültünk a legkülönbözőbb edzésekkel a legkülönbözőbb versenyekre – mindenféle versenyre – beneveztünk a… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/8. hét

Éééééés itt vagy! Végig csináltad a 8 hetet. Most már biztos vagyok benne, hogy beépült a napi rutinba a mozgás, a táplálkozásod, víz fogyasztásod is sokkal, se SOKKAL jobb, mint 8 héttel ezelőtt.  Ismételjünk csak: Heti 4-szer mozogsz, de 3-szor mindenképpen. Tudod, a fejlődéshez heti 3 edzés kell, a szinten tartáshoz elég a 2. Az… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/7. hét

Most már tényleg alig várod, hogy újra mozoghass, ugye? Látható, de főleg érezhető az eredmény! A táplálkozással jó úton jársz, elhagytad a fehér cukrot, fehér lisztet, elég folyadékot fogyasztasz, egészségesebb ételek eszel. Cél, hogy most ezt folytasd, észben tartsd – plusz erre a hétre extra feladat: a nasikat megfelezni illetve egészségesíteni! Kezdj el azon töprengeni,… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/4. hét

Sikerült az előző 3 hetet végig csinálni? Lassan már hiányzik a mozgás, ha egy nap kihagyod, igaz? 🙂 A 4. hét célkitűzései: növelem a mozgásom intenzitását naponta 5-ször eszem, ebből 1 mindig gyümölcs lesz, és naponta 1-szer minimum zöldséget is bevezetek az étkezésembe folyadék fogyasztásomat 2,8 literre növelem, (a cukros üdítőket teljesen elhagytam már) Mit mozogj?… Tovább »

Mi az az Intervallum edzés? – Edzéstervekkel!

Intervallum, azaz szakaszos edzés.   A szó maga, az intervallum = szakasz szóból származik. Az edzést szakaszokra bontva kell végrehajtani, a terheléses szakaszok után mindig jön egy pihenő, de ez is aktív szakasz. Tehát egy intenzívebb rész után egy kevésbé intenzív tempójú rész jön.   Ezt az edzéstípust eredetileg futóknak fejlesztették ki, de ma már… Tovább »

Egy jól összeállított heti edzésterv elemei

Edzeni jó. Edzeni kell. DE! Arra is figyelj, hogy ne mindig pontosan ugyanazt csináld!  Ahhoz, hogy sérülés mentesen, kiegyensúlyozottan mozogj, és minden izmod, ízületed elégedett legyen, nem elég egy fajta mozgást végezni. Építsd fel tudatosan edzéstervedet, melyben szerepeljen az állóképességi és az erősítő edzés is, de ne maradjon el a nyújtás és az egyensúlyfejlesztő gyakorlatok végzése… Tovább »

Edzés szobabiciklivel – Edzéstervvel!

Egy szobabicikli beszerzése költséges ugyan, de hosszabb távon hamar megtérül az ára, főleg ha több családtag is használja. Bármikor, bármilyen intenzitású és hosszúságú edzést végezhetsz rajta, közben hallgathatsz zenét, nézhetsz tévét, vagy olvashatsz. Alkalmas zsírégető és kondíciójavító edzésre is.    Szívünkön és tüdőnkön kívül a comb-, popsi-, csípő-, derék- és has izmait is rendesen megmozgatja. … Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!