Anya, nő, sport.

Felkészülés a BalatonMan-re – Gyerekek, család és munka mellett

Korábbi bejegyzésemben elmondtam nektek, hogy az UltraBalatonon való részvétel milyen lelkesítőleg hatott rám. Újra érzem a régi érzést – a felkészülés hevét, a siker vágyát és a mindennél megnyugtatóbb – SIKERÜLT! elégedettséget. Így hát Zsófi barátnőmmel – akivel régen is mindig együtt készültünk a legkülönbözőbb edzésekkel a legkülönbözőbb versenyekre – mindenféle versenyre – beneveztünk a… Tovább »

Így FUSS! – 7 tipp a sikeres, fájdalom mentes futásért

Muladi-Piros Gabi, kétszeres korosztályos duatlon világbajnok, Magyar válogatott duatlon és triatlon versenyző írását olvassátok szeretettel a futásról. A futás természetes, ciklikus mozgás. Azonban annak ellenére, hogy ösztönös, a futótechnika tanulható, javítható. Helyes futótechnikád kialakításához véleményem szerint, a következőkre kell figyelned: (Szigorúan dióhéjban, a teljesség igénye nélkül !)   1. Emeld a fejed,  tekinteted előre legyen, tartsd… Tovább »

Hogyan legyél a futás szerelmese? – UltraBalaton élményem.

Sokaktól hallottam már, hogy “tudom, a futás nagyon jó, de én nem bírom, nem szeretem, unom stb.” Hát, mindig megértettem, nem igazán vagyok (voltam) egy nagy futó. Hébe-hóba futogattam kicsit, mondjuk úgy 2 havonta egyszer. Vagy három havonta. Keveset.  Tavaly ősszel az egyik KangaBurn edzésemen, amit tartok (ez egy kőkemény HIIT edzés) törzsvendégeim kitalálták, hogy… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/8. hét

Éééééés itt vagy! Végig csináltad a 8 hetet. Most már biztos vagyok benne, hogy beépült a napi rutinba a mozgás, a táplálkozásod, víz fogyasztásod is sokkal, se SOKKAL jobb, mint 8 héttel ezelőtt.  Ismételjünk csak: Heti 4-szer mozogsz, de 3-szor mindenképpen. Tudod, a fejlődéshez heti 3 edzés kell, a szinten tartáshoz elég a 2. Az… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/7. hét

Most már tényleg alig várod, hogy újra mozoghass, ugye? Látható, de főleg érezhető az eredmény! A táplálkozással jó úton jársz, elhagytad a fehér cukrot, fehér lisztet, elég folyadékot fogyasztasz, egészségesebb ételek eszel. Cél, hogy most ezt folytasd, észben tartsd – plusz erre a hétre extra feladat: a nasikat megfelezni illetve egészségesíteni! Kezdj el azon töprengeni,… Tovább »

Egészséges táplálkozás, mozgás bevezetése – 8/4. hét

Sikerült az előző 3 hetet végig csinálni? Lassan már hiányzik a mozgás, ha egy nap kihagyod, igaz? 🙂 A 4. hét célkitűzései: növelem a mozgásom intenzitását naponta 5-ször eszem, ebből 1 mindig gyümölcs lesz, és naponta 1-szer minimum zöldséget is bevezetek az étkezésembe folyadék fogyasztásomat 2,8 literre növelem, (a cukros üdítőket teljesen elhagytam már) Mit mozogj?… Tovább »

A futás (leendő) szerelmeseinek…

Miért jó a futás? Azonkívül, hogy nagyon jó zsírégető és állóképességi edzés, stresszűző hatása van, egy jó cipőn kívül más felszerelést nem igényel, és bármikor végezheted, társas formában is, fokozza a tüdő oxigénfelvevő képességét. növeli a vitálkapacitást növeli az erek rugalmasságát, javítja az érrendszer működését, csökken a trombózis kialakulásának esélye erősíti a szívet, csökken a… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!